The X Vibe

The X Vibe met Jesse Sprikkelman (NPO Radio 2) en Ron Selles zit elke vrijdagavond van 18.00 tot 19.00 uur boordevol met energieke dance, frisse releases en non-stop vibes voor het begin van jouw weekend! Met soms ook gast djs in dit programma!

  • https://ex52.voordeligstreamen.nl:7031